Bunu daha önce duymuştum şimdi aklıma harika bir benzetme geldi

100260 $ arasında çalışan bir döviz büfesi kuruyorsun. Kur bu koridorun içinde gidip geldikçe büfe sürekli küçük ücretler topluyor. Kur koridorun dışına kaçarsa büfe kepenk indiriyor ve elinde ya sadece SOL ya da sadece USDC kalıyor.
Yani sadece belirleyeceğin rakam arasında para kazanıyorsun. Altında üstünde yok
Doğru mu hocam?
Müthiş bir anlatım.
%100 bu şekilde.
https://app.meteora.ag/pools buradan günlük en çok hacim yapan pariteleri görebilirsiniz.
Komisyon % kaç veriyor hocam
https://app.meteora.ag/pools
Girdiğin paritenin hacmine, senin belirlediğin aralığa göre değişiyor her şey.
Ama 3 kere işlem yaptıktan sonra tüm mantığı anlıyorsunuz.