Ya haklısında arkadaş ben satacak olsam direkt satış konusu açarım. Bu arkadaş gelmiş bana ön yargılı tavırla satıcısın diyor. Ne satmışım ben
Hocam sen o kişinin profiline bir bak. Gelen dövüyor, giden dövüyor onu. Şamar oğlanına dönmüş. Ticaret puanı yerlerde.
Kendisini milyarder olarak tanıtma çabasında.
Onunki kıskançlık.
Bu arada yöntem paylaşırsan hocam lütfen beni de etiketle. Fırsatı kaçırmak istemem.