SEBTURKA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir söz var hocam. Pireye kızıp yorganı yakmak diye.

Pire neticede bir hayvan. O yüzden haklısınız yakabilirsiniz yorganı fakat yine bir söz var bir lafa bakarım laf mı diye bir de söyleyene bakarım........ Diye.

Seni bu denli üzen kişi milyoner olan değil mi ya? Coin zengini olupta ücretsiz arayışlarda bulunan, r10'u ağlama duvarına çeviren.
Ya haklısında arkadaş ben satacak olsam direkt satış konusu açarım. Bu arkadaş gelmiş bana ön yargılı tavırla satıcısın diyor. Ne satmışım ben