Merhaba arkadaşlar, YouTubea bir videomun izinsiz şekilde kullanıldığını farkettiğim allahın vietnamlısına telif attım. Videomun üzerine sadece yapay zeka ses eklenmiş, görseller ve içerik baştan sona kadar tamamen bana ait. YouTube, şikayetim sonucunda videoyu kaldırdı ama karşı taraf şimdi karşı bildirim (counter notification) gönderdi. Videonun tamamen ona ait olduğunu söylüyor. YouTube benden 10 iş günü içinde mahkemeye başvurduğuma dair belge istiyor, yoksa videoyu tekrar yükleyecek. Ancak şu an mahkemeye gitme şansım yok. Ailemde mahkeme işlerine pek sıcak bakmıyor.
Sorum şu:
🔹 Mahkemeye gitmeden bu durumu YouTube'a nasıl açıklayabilirim?
🔹 Videonun bana ait olduğunu nasıl daha net kanıtlayabilirim?
🔹 Bu gibi durumlarda nasıl bir yol izlenmeli?
Videoyu ilk yüklediğim tarih ve diğer kanıtlar var.
Yardımcı olabilirseniz sevinirim