Arkadaşlar selam.
6 yılı aşkın süredir çeşitli firmalarda Yazılım uzmanı olarak görev yaptım. Ve artık gerek şirket içi entrikalar gerekse çalışmamın karşılığını alamamaktan dolayı kendime boş zaman yaratıp Basitcrm yazılımını geliştirdim.
Temel olarak bir CRM uygulamasında gerekli olan tüm modüller mevcut.
Benimle birlikte yürümek isteyen ve finansal özgürlüğünü kazanmak isteyen herkese kapım açık.
Yüce baron Mehmet KArahanlı'nında dediği gibi "Anasız büyürsün, ortaksız büyüyemezsin."

Piyasadaki CRM'lerin demoları bile çok karmaşık geldi bende TR şartlarında kurumsal ve orta ölçekli firmaların işini görebilecek bir ürün geliştirdim. Geliştirmeye de devam ediyorum bu arada.
Adının BasitCRM olduğuna bakmayın işlevi çok fazla

web sitesi: https://basitcrm.com
Whatsapp: https://wa.me/905393141974


Projenin örnek panel resmi: