Herhangi bir kamera görüntüsü sunulamıyorsa hakkınızı aramanızı öneririm, bununla birlikte hiçbir avukat muhatap dışındaki yakınlarını arayamaz, KVKK’ya aykırılık söz konusu olabilir, söz konusu hukuk bürosuna da bunu dile getirmenizi, ısrarla aramaya devam ederlerse hem Baro’ya hem de KVKK’ya şikayet etmenizi öneririm.