fixeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sonsuz bir günah işlemedim. Neden sonlu bir yaşamda, sınırlı bir bilinçle yaptığım sorgulamalar, beni sonsuz bir azaba götürsün? Bu adalet değil, bu intikamdır. Kusurlu bir yaratığın yarattığı bir hata varsa, bu hatanın sorumluluğu Tanrı’ya da düşmez mi? Yani eğer ben seni anlayamadıysam, belki de sen anlatmayı seçmedin. Belki de ben sana değil, sen bana cevap borçlusun.
Allah senden niye intikam alsın. Seni cehennemde yakmak isteseydi şuan yanıyor olurdun. Bunu engelleyebilecek hiç bir şey yok.. Aksine herkesin bu sınavdan kurtulabilmesi için pozitif ayrımcılık yapıyor herkese.. Günaha batmışken samimi bir tövbe ile herşeyi sıfırlayabilirsin.. Yaptığın iyiliklere 1 e 10 sevap kazanıyorsun.. Belki aklından geçirdiklerin bile sevap olarak yazılıyor yapmadığın halde..