Ben sonsuz bir günah işlemedim. Neden sonlu bir yaşamda, sınırlı bir bilinçle yaptığım sorgulamalar, beni sonsuz bir azaba götürsün? Bu adalet değil, bu intikamdır. Kusurlu bir yaratığın yarattığı bir hata varsa, bu hatanın sorumluluğu Tanrıya da düşmez mi? Yani eğer ben seni anlayamadıysam, belki de sen anlatmayı seçmedin. Belki de ben sana değil, sen bana cevap borçlusun.