baltazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel anlatmışsınız hocam
O yılları çok iyi hatırlıyorum ama o zamanlar tek derdimiz oyun oynamaktı bizim
oynarken keşke video çekseymişiz e insan geleceği göremiyor
İnanın bizde oyun oynayarak başladık. Biraz daha geriye gidelim sene 2000-2003 arası lise yıllarımız. Okul çıkışı her akşam internet kafeye Hilf-Life oynamaya giderdik. Sonra Counter-Strike ile devam ettik bu oyunlara. Sonrasında ben bu oyunlarının nasıl hazırlandığını merak etmeye başladım. Derken kısmende olsa web tarafının yazılım dilleriyle devam ettim. Ama tekrar diyorum hayat telaşesi gayesi derken yazılım dillerinde çokta ileriye gidemedim. Mesela bu forumda öğrendiğim en iyi şeylerden birisi bir webmaster tasarım kadar ticaret yapmasını da iyi bilmeli. Her ne kadar yazılımda çok ileri gidemesemde ticaret öğrenerek her zaman para kazanmasını öğrendim. Hiçbir şey olmasa bile kumara, kahveye, kötü ortamlara alışmadım. Evim gibi gördüğüm r10'da bugünlere geldim.