hakan4729 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnternet Kafeler çoktu o zamanlar. Sene 2005 ilk web sitemi yapmıştım portal+forum PHP-NUKE portal BBTONUKE forum. Üniversitedeyim o zaman. Okulda popüler olmuştu site. Forumlarda herkes takılıyor. Ama hayat telaşesi derken ilgilenmedim. Askerlikti işti güçtü derken ilk projem kapandı gitti. Ama ilk parayı da o site sayesinde kazanmıştım. Google adsense sayesinde. Peşinde başka bir portal+forum sitesin teknik tarafını yönetmek üzere iş teklifi almıştım. Ve daha neler neler. İşte bu tasarım işleri üzerine araştırmalar yaparken r10 ile tanışarak neredeyse 20 yılı geride bıraktık. O zamanlar sosyal medyanın hiçbirisi yok sadece msn, icq var. Bir de forumlar vardı bu şekilde. B

Ben bu 20 yıllık sürede normal hayatımda çok şeyler yaşadım. İnişler ve çıkışlar ama her anımda r10 vardı. Bugün bilgisayarı ilk açtığımda baktığım ilk yer burası. Ev gibi düşünün. İnsan evine nasıl alışıksa bende bu foruma öyle alışığım. İyi var R10.
Çok güzel anlatmışsınız hocam
O yılları çok iyi hatırlıyorum ama o zamanlar tek derdimiz oyun oynamaktı bizim
oynarken keşke video çekseymişiz e insan geleceği göremiyor