Hocam merhabalar, IP TV'ye kesinlikle bulaşmayın derim. Size satana kadar her platform var, bizim sistem şöyle böyle derler . Maç zamanları da özellikle derbilerde sistemler çok sıkıştı, bizle alakalı değil Tr deki sunucular sıkıntılı felan deyip geçiştirirler. En iyisi Tod'un resmi hesabından satın almak. Ben bunu derken en az 4 farklı IP Tv kullanan birisi olarak söylüyorum. Pişman olursunuz hocam.