Konu
Tam 20 yıl olmuş.
28-07-2025, 22:19:16
#11
erhanozdogan
2005-2006 o zamanları hatırlıyorumda r10 a üye olmadan arada girer bakardık. o zaman alan farklıydı cyber-warrior'daydık... hey gidi günler üni'deydim o zamanlar.. zaman çooook hızlı geçmiş