Bir çok ücretli - ücretsiz alternatifi olan uygulamaların, paid hele de bu kadar yüksek ücretli olması potansiyeli çok düşürüyor hocam. Subscription ile monetize etmeyi denemiş olsanız ve 1-2 hafta trial verseniz belki uygulamayı diğerlerinden ayıran bir noktaya tav olacak ve abonelik satın alacak bir çok kişi olması daha muhtemel. Markette gelir elde eden uygulamaların %90'ı subscription ile elde ediyor bu geliri.
Hoş gözüküyor, denemek isterdim ama 450₺ denenecek bir ücret değil.
Başarılar dilerim.
Teşekkürler hocam, ücretsize çevirebilirim. Alternatifleri UX olarak çok kötü