Durumu nasıl ve fiyat bilgi verir misiniz?
Hocam konum önemli değil gelirim de Opel Vectra iki tanıdığım aldı ikisi de ağır maliyetler yüzünden satmak zorunda kaldı. Sık arıza veriyormuş bir de parçası pahalı dediler o yüzden pek yanaşmak istemiyorum açıkçası o modellere
Sans isi hocam. Eniştemde.206 var 1 senedir satmaya calisiyor. Kullandigindan fazla serviste araba. Yeğenimde 2000 model opel vectra var sadece bakima goturuyor..