Hocam bi arkadaşımda peugeout 206 var. İlgilenirseniz
@ahmetqqq;
Durumu nasıl ve fiyat bilgi verir misiniz?
Hocam konum önemli değil gelirim de Opel Vectra iki tanıdığım aldı ikisi de ağır maliyetler yüzünden satmak zorunda kaldı. Sık arıza veriyormuş bir de parçası pahalı dediler o yüzden pek yanaşmak istemiyorum açıkçası o modellere