Eyeofox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bi arkadaşımda peugeout 206 var. İlgilenirseniz @ahmetqqq;
Durumu nasıl ve fiyat bilgi verir misiniz?

msergek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu var ama adana(?)
https://shbd.io/s/GvBUusRL
Hocam konum önemli değil gelirim de Opel Vectra iki tanıdığım aldı ikisi de ağır maliyetler yüzünden satmak zorunda kaldı. Sık arıza veriyormuş bir de parçası pahalı dediler o yüzden pek yanaşmak istemiyorum açıkçası o modellere