PRIMEPANEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

kayıt ederken TRABIS e evrak göndermiştik, bizzat benim ıslak imzamın olduğu. Şimdi alan adının devrini yapmayı planlıyoruz, başka bir kişiye devretmemiz problem oluşturur mu?
devrederken sorun yasamazsın hocam ama sattıgın kişi senin domain üzerinden illegal bir iş yaparsa ihale sana kalır. sözleşmeli devretmen lazım. ccom.tr uzantılarda 2 veya 3 sene whois bilgileri alan kişinin üzerinde kalıyor cunku