Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dininin gerektiğini yapıp okuyup araştırsan, bulacaksın adam patent bile almadı yıllarını harcadı. Bilgiden bilimden o kadar uzaksınız ki zihniyet hep aynı.

Kademe mademe yine yaktınız adamı he , cennet yüzü göstermediniz.

Komedi HA HA HA.
İyi bir insan olmanın en büyük kriteri iman.. Seo daki içerik kraldır olayı gibi.. İçerik yoksa diğer şeylerin mükemmel olması sana hit getirmiyor..

İmansız olman sana cenneti kazandırmıyor diğer yaptıkların güzel görünebilir ama boş.. İmanın yanında hafif kalıyor..

Çünkü herşeyin yaratıcısı olan Allah'ın hakkını alıyosun ve tüm bunları doğa ana yaptı diyorsun.. En büyük haksızlığı ve zalimliği yapmış oluyorsun.. Bunun yanında patentsiz aşı bulman sana ufak bir iyilik kazandırabilir.. Ama tartıya vurulacak tüm yaptıkların..