Gününüz dünya düzeni değil dünya kurulduğundan beridir cennet ve cehennemin var olduğu biliniyor zaten. Gelmek için onayınızın alınmasına gerek yok siz kulsunuz Allah yaratıcı.
Sizin insan olarak ona kulluk etme amacınız var dünyaya geliş amacınız bu zaten bunu yaparken de dünyada günlük gündelik işler yapmanız da bir lütuf olarak verilmiş zaten.
Zaten inanmayanların anlamadığı mevzu bu kendilerine kul olmayı yediremiyorlar genelde o yüzden reddediyorlar. Ama bu bir gerçek. Bunca güzellik milyarlarca canlı bu dünyaya evrene tesadüfen gönderilmedi hepsinin bir hikmeti var insan için.
Sonsuz kudreti olan bir yaratıcı bizim gibi aciz kullardan neden ibadet bekler peki ? Açıklaması nedir ?
Sorun da bu zaten neden onayımın alınmasına gerek yok mesela ? Neden zorla sınava sokturuluyorum ?