Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allahu Teala adil olduğu için zaten cennet ve cehennem var.
Benim için yok. Günümüz dünya düzeninde iyiler ve kötüler hakettiğini alamadığı için insanın kendini kandırma yöntemi olarak görüyorum sadece.
Gelmek için onayımın alınmadığı dünya hayatından sorumlu tutulmak üstüne belki sonsuz cehennem cezası almak bana göre adil olmaması için yeterli.

Ayetlerin çoğu o zamanın dünyasındaki olaylar neticesinde şekillenmiş. ÖRNEĞİN savaşla ilgili ayetler. Neden günümüze uygun yazılmamış. 1500 yıl önce yazılmış günümüze uygun olmayan kurallarla yaşamak zorunda olup bunlara göre yargılanacak olmakta adil değildir bana göre.