Sceptre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Jonas Salk, kafir allah tanımaz bir katolik.

Çocuk felci aşısını buldu. Ama sırf müslüman değil diye cehennemde yanacak he öylemi? HA HA HA.

Komedi.

Öncelik imana bakılacak yoksa yaptıkların amacı muhtemelen farklıdır.. Aşıyı insanlığa iyilik olsun diye bulmamıştır mesela.. Prestij, saygınlık, para vs. daha ön plandadır muhtemelen.. Belki de kimyasal silah yapıyordu aşı bulmuş oldu.. kimbilir..

İnsanın , insan olmasının ilk kanıtı iman..


Farzedelim ki gerçekten insanlık için buldu.. O zamanda cehennemdeki kademesini düşürmüş olur.. Her yaptığın zerre iyiliğin karşılığını bulacaksın..