Açıklık, anlamlılık nedir size göre?
Bakınız olgunluk denilen bir şey vardır.
O olgunluğa ulaşmadan bazı şeyleri insanların anlaması zaten mümkün değil.
Düşünsenize bir yemek tarifi var. Hemde her şeyiyle en detaylı bir şekilde anlatılıyor ama hayatında mutfağa girmemiş bir kişi bu kadar detaylı anlatılan o yemeği yapamıyor.
Ama hayatı mutfakta geçmiş aşçıya sen malzeme listesini veriyorsun o neyi ne kadar kullanacağını kendi biliyor.
Burada yaratıcıyı adalet, adaletsizlik gibi kavramlarla eleştirenler acaba hangi olgunluk seviyesindeler?
İnsanların olgunluğunu kendi anlayışınıza göre eleştirmek ne kadar olgunca bir hareket peki ? Bir siz o olgunluktasınız biz değiliz tabi hocam.