geçmiş olsun, görüntüleri görünce kırık yada çıkık olmaması en büyük şansınız diyebilirim. hakkınızı arayın mutlaka nasıl olsa bir şey çıkmaz, yıllarca mahkemede bununla mı uğraşacağım diye düşünmeyin. gerçekten belediyenin kusuru olduğuna inanıyorsanız sağlık raporlarınız ve kanıtlarla şikayetçi olun. ayrıca bu kazada sürüklenip boynunu kaldırıma vursaydın ve omurga zedelenmesi olsaydı, Allah korusun vucudunun yarısı felç kalsaydı da şikayet etmeye değmez diyebilir miydin. o yüzden kanıtlar resimler sağlık raporlarıyla şikayetçi olmalısın. ayrıca onlar şimdi orada ihmal varsa hemen duba ve reflektör falan koyacaklardır. kaza yaptığın sıradaki hali ile resimlerini topla mutlaka. sonradan önlem alıp şikayetine karşılık biz önlem almıştık diyebilirler. tekrardan geçmiş olsun.