Bir süredir yapay zeka üzerine deneme yanılma çalışmaları yapıyorum. Özellikle şarkı konusunda baya yol katettim. Jazz müziği çok seviyorum. Bununla alakalı birden fazla şarkı üretip birleştirdim. Bunu yapmadan önce kendimi bir kafede hayal ettim ve ne tür müzik isterdim diye düşündüm. Buna göre şarkıları oluşturdum. Bence çok güzel oldu. Ama tabii yoğurtçu yoğurdum ekşi demez

Siz ekşi diyebilirsiniz

Her türlü eleştiriye açığım. Kendi adıma bu şarkıların çaldığı bir kafede tüm gün oturup çalışabilirim. Siz ne düşünüyorsunuz?
https://www.youtube.com/watch?v=0gXjZ997Ftw
elinize emeğinize sağlık hocam mis gibi olmuş hav hav yerine bunu açar dinlerim

suno ile mi yaptınız müzi ?