keskin41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok ses oluyor vs diyorlar hocam ne diyorsun? Ayrıca nem alma modu varmış, denediniz mi?
Hocam nem alma modunu denemedim ama genel olarak aldığımdan beri odamın havası daha rahat hissettiriyor. Ses konusunda da biraz uğultusu yok değil. Ama moda göre de ses değişiyor. Tam kapasite çalıştırınca biraz uğultu ve üfleme sesi geliyor. Sorun edenler için belki tercih edilmeyebilir ama ben full modda da rahat rahat çalışabiliyorum sesinde