1+ senedir kullanıp tüm çevreme önerdiğim firma ancak günlerdir bitmeyen sorunlar. Son zamanlardaki sürekli yavaşlık. Aylar önce taşıma sürecinde günlerce kapalı olup o günleri telafi olarak vermediklerinde notunu vermiştim. Helal kazanç peşinde olmadıkları belli. Kesinlikle uzak durulması gereken firmadır.