Merhaba, bir şirketimi kapatmayı düşünüyorum. Henüz tahakkuk etmese de biraz vergi borcu çıkacak, cüzi miktarda da kdv muhtasar vs. var. Acaba kapanış işlemlerinde bu borç bana mı kalıyor yoksa borç ödenmeden kapanış işlemleri hiç mi başlamıyor?