Merhaba,
Yatalak ve engelli babaannemizin ihtiyaçlarını karşılamak adına ötv muafiyetli araç almak istiyoruz. Babaannemize ait tapulu bir daire var. Ölüm sonrası ÖTV ödememek için evden feragat etmemiz mi gerekir ? Yardımcı olabilirseniz çok seviniriz, teşekkürler.