3.18i n13 değil ki? 3.16i ve 3.20ied n13 motorlu.
N13 motorlar da 4 silindir. Ben 2.5 senedir kullanıyorum, düzgün kullanmış birinden alırsanız zamanı gelen parçaları değiştirmekten başka sorun yaşamazsınız. Ama her köşede yanlanmış, sürekli sıkıştırılmış ve bakımları geciktirilmiş alırsanız her araba gibi yoracaktır.
Ayrıca her bmw ustasının dediği gibi 3 silindirli motorlardan uzak duracaksın.
düzgün kullanılmış şimdiye kadar full borusan bakımlı test edeceğim bugün aracı eğer düzgünse alacağım ekspertizi de en kapsamlı şekilde yaptıracağım dikkat etmem gereken bir durum var mı? arabayı test ederlen yapabileceğim bir şey ya da ilk defa f30 alacağım çünkü