selam 3.18i lerde n13 değil b38 motor var hocam.
n13 n20 ye göre daha sorunsuz bir motor b38.
tavsiyem ise direk düsük km bir n47 üzmez
özür diliyorum, evet haklısınız b38 motor var ied ile karıştırdım. 3 silindir olmasına rağmen bakımlı bir arabada eğer sıkıştırmazsam turbo ile uğraşacağımı düşünmüyorum gerçekten narin bakıyorum arabama sizce yine de riskli olur mu borusandan devam edecek bakımlarım