fantasy1337 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar, 128.000km'de 318i alma arifesindeyim.

Turbosunun canlı bomba olduğunu ve yağ soğutmasının olmadığını biliyorum. 3 silindirli de olduğunu biliyorum.

Olumlu olumsuz tecrübeleri olan var mı? 320ied değil 318i.

Turbosu patlarsa maksimum 50-60 lira masraf çıkar diye düşünüyorum. Ağır bakımları borusanda yapılmış ve 1000 km önce yağ bakımları vb yapılmış.

Düzenleme: 2018 model
bende vardı 30 binde motor yaptırmıştım sonra turbo yaptırdım sonra böyle arabanın abv deyip satmıştım düşmanım olsa 3 silindirli bmw önermem