Merhabalar, 128.000km'de 318i alma arifesindeyim.
Turbosunun canlı bomba olduğunu ve yağ soğutmasının olmadığını biliyorum. 3 silindirli de olduğunu biliyorum.
Olumlu olumsuz tecrübeleri olan var mı? 320ied değil 318i.
Turbosu patlarsa maksimum 50-60 lira masraf çıkar diye düşünüyorum. Ağır bakımları borusanda yapılmış ve 1000 km önce yağ bakımları vb yapılmış.
Düzenleme: 2018 model
bende vardı 30 binde motor yaptırmıştım

sonra turbo yaptırdım

sonra böyle arabanın abv deyip satmıştım düşmanım olsa 3 silindirli bmw önermem