meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kasa gelince kullanınca yorumlarınızi yazsrmisiniz
Tabii ki ama ben özelleştirdim, sıvı soğutma koydum ve ek olarak SSD kapasitesini 1tb yükselttim