İlgisi yok, milyonlarca emekli parasızlıklıktan ağızları kokuyor ama mutluluk seviyesi %100 çünkü düşünmüyorlar, düşünmedikleri için de kafaya bişey takmıyorlar beklentileri de yok mutlular.