Bende mor olanı aldım, malzeme kalitesi orta seviye ama bu fiyata bu kalite tartışılmaz bence ilk poşetten çıktığında sentetik deri-plastik kokusu var oda zamanla geçer zaten farenin üzerinde ki kayışı güzel tavsiye ederim bende