_muzaffer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
genelde çevre yönlendirmesi ile oluyor. Çevrenin olması çok önemli hocam. Bir de bir arkadaşımızın arkadaşı var sigortacı. Sanırım limit doldurma olayları var o limitlerini doldurmak için arkadaşlarına ücretsiz olarak sigortayı kendi cebinden yaptırıyor. Arkadaş geçen dedi ki sigortacı arkadaş 4 5 sigorta yaptırmış eşim ve bana
Çok teşekkürler hocam mantıklı, çevre önemli tabi