genelde çevre yönlendirmesi ile oluyor. Çevrenin olması çok önemli hocam. Bir de bir arkadaşımızın arkadaşı var sigortacı. Sanırım limit doldurma olayları var o limitlerini doldurmak için arkadaşlarına ücretsiz olarak sigortayı kendi cebinden yaptırıyor.

Arkadaş geçen dedi ki sigortacı arkadaş 4 5 sigorta yaptırmış eşim ve bana
Çok teşekkürler hocam mantıklı, çevre önemli tabi