ben kaç tane yerim, standartı nedir bilmiyorum ama, bi makale okumuştum, midye deniz tabanındaki pisliklerden besleniyor ve içi bakterilerle dolu , yenilebiliyor ama dikkat edilmesi gerektiğini belirtmişti. onun için yerken tekrar tekrar düşünmeli bence... ayrıca nekadar doğrudur oda tartışılır.
Evet dediğiniz doğru denizdeki kirlerle besleniyor ama onu servis etmeden önce kaynatıyorlar iyi yerden yediğiniz sürece sıkıntı yok sürekli yersen kötü yere denk gelirsin ve hayatının içinden geçebilir o yüzden en iyisi yılda 1 tadımlık yemek