Vay be, nereden nereye. Yoğun mesai saatlerine sahip olmasaydım ben de katılmayı çok istiyordum. Fakat bizim yerimize katılan üyelerimize sonsuz teşekkürler. @Liveria; Yaradan mesut etsin. En kötü gününüz, düğün gününüz olsun.