Konu
R10 üyemiz aramızdan ayrıldı :) Ömür boyu mutluluklar
26-07-2025, 19:47:41
#26
Yeniceri
Bütün ümidim gençliktedir
Vay be, nereden nereye. Yoğun mesai saatlerine sahip olmasaydım ben de katılmayı çok istiyordum. Fakat bizim yerimize katılan üyelerimize sonsuz teşekkürler.
@
Liveria
; Yaradan mesut etsin. En kötü gününüz, düğün gününüz olsun.