ben kaç tane yerim, standartı nedir bilmiyorum ama, bi makale okumuştum, midye deniz tabanındaki pisliklerden besleniyor ve içi bakterilerle dolu , yenilebiliyor ama dikkat edilmesi gerektiğini belirtmişti. onun için yerken tekrar tekrar düşünmeli bence... ayrıca nekadar doğrudur oda tartışılır.