SocialNexus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ömür boyu mutluluklar diliyorum. @Coşkun Çetin; çok anlayışlı ve yardım sever bir insan. başkası olsaydı acaba Yönetim nasıl olurdu diye bazen düşünüyorum.
Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 Birlik beraberlik olunca çok güzel gözüküyor

Hayırlı, uğurlu olsun @Liveria;
Propanda11 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Liveria; Yüce Allah'ım ömür boyu mutluluklar versin .
@Coşkun Çetin; Baş Tacıdır .
Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vayyy, gidenlerin olması mutlu etti. Bir ömür mutluluklar diliyorum @Liveria;
Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok sevindim, mutluluklar diliyorum bu sıcak zamanlarda üşenmeden giden herkese gönül dolusu teşekkürler
R10 ekibi kalabalıktı bugün. Gelen herkesin ayaklarına sağlık. Fotoğraf videolar bugün paylaşılır.

@Prsoners; @Hipek; @mselimdgn; @MaSTeK1; @MevLut; @mkrkmz; @WatchSelman; @whiterose;