Ömür boyu mutluluklar diliyorum.
@Coşkun Çetin; çok anlayışlı ve yardım sever bir insan. b
aşkası olsaydı acaba Yönetim nasıl olurdu diye bazen düşünüyorum.
R10 Birlik beraberlik olunca çok güzel gözüküyor
Hayırlı, uğurlu olsun
@Liveria;
Vayyy, gidenlerin olması mutlu etti. Bir ömür mutluluklar diliyorum
@Liveria;
çok sevindim, mutluluklar diliyorum bu sıcak zamanlarda üşenmeden giden herkese gönül dolusu teşekkürler
R10 ekibi kalabalıktı bugün. Gelen herkesin ayaklarına sağlık. Fotoğraf videolar bugün paylaşılır.
@Prsoners;
@Hipek;
@mselimdgn;
@MaSTeK1;
@MevLut;
@mkrkmz;
@WatchSelman;
@whiterose;