Konu
R10 üyemiz aramızdan ayrıldı :) Ömür boyu mutluluklar
26-07-2025, 17:00:00
#15
Sazlon
Qui non proficit, deficit
Vayyy, gidenlerin olması mutlu etti. Bir ömür mutluluklar diliyorum
@
Liveria
;