Araç piyasasının durgun olduğu bir dönemde böyle bir sisteme girmek bence araç alma zorunluluğunuz yoksa pek kazançlı görünmüyor bence. Ödediğiniz paraları aynı şekilde vadeliye katarak bir hesap yaparsanız daha kazançlı oluyorsunuz yaptığım hesaba göre yine de kısa sürede araç sahibi olmak isteyip parası olmayan için iyi bir yol gibi görünüyor güncel faizlere göre
benim nakitim 400K vardı daha üstü maalesef yoktu. Kredi çektiğim vakitte daha fazla faiz çıkıyordu ondan bu yolu seçtim. Benim bir zararım olmadı allaha şükür ama burası türkiye yarın enfasyon bir uçarsa dediğiniz gibi hiç bir değeri kalmıyor.