Araç piyasasının durgun olduğu bir dönemde böyle bir sisteme girmek bence araç alma zorunluluğunuz yoksa pek kazançlı görünmüyor bence. Ödediğiniz paraları aynı şekilde vadeliye katarak bir hesap yaparsanız daha kazançlı oluyorsunuz yaptığım hesaba göre yine de kısa sürede araç sahibi olmak isteyip parası olmayan için iyi bir yol gibi görünüyor güncel faizlere göre