YellowTiger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://flowbite.com/marketing-ui/de...g/open-source/ bu şablon modelleri çok benzettim hocam. (Tasarım güzelmiş o yüzden var mı diye araştırdım ön yüz güzel duruyor diye)
Elinize sağlık.
Flowbite ilk kurulduğundan beri üyeliğim var sağlam kütüphane, şöyle söyliyim benim gözümde bütün UI'lerden iyidir.