Şablon cssleri hazır hocam sanırım (tema yapım işlerinden fazla anlamıyorum hazır şablona benzettim)
Gizlilik Politikası gibi şeyleri atmışsınız ama içleri boş. Site güzel gözüküyor.
site %100 özel hocam

aynen bir kaç eksiğim var halledeceğim, teşekkürler yorumun için