Kafama takarak öğrendim. Bazı şeyleri inat edip kafama takınca uykumda rüyada hallediyorum. Yüzmeyi de araba sürmeyi de böyle öğrendim 😄 şaka gibi ama araştırdım böyle bir kendini eğitme mekanizması var vücudun. Hanım diyor bana böyle nasıl yüzmeyi öğrendin eğitim de almadın 😄 Kendinize güvenip biraz video izlemenizi tavsiye ederim mental olarak hazırlayacaktır sizi. Sonrası fazlaca tekrar ederek olacaktır ilk başta olmaz tabi, anlatmak da zor benim için çünkü iyi bir izleyiciyim, iyi bir taklitçiyim, biraz da dediğim gibi kafaya takmıştım. Aslında eğitim almaya çalıştım 2 kez gittim hoca beni daha çok korkutmuştu sudan. Yüzeceğiniz su derin olursa daha iyi yüzülüyor 1 metrelik 1.30 metrelik sularda yüzmek çok kötü oluyor havuzda 1.70 1.80 falan boyları olan yerleri tercih edebilirsiniz. Fakat sağlam bir eğitmen olursa ve dediğim gibi kafaya takarsanız olayı, öğrenirsiniz. Tek başınıza öğrenecekseniz viski içip yüzün kafa ısınınca 😂😂 boğulma korkusunu ortadan kaldıracağı için yüzebilirsiniz ama önce dediğim gibi eğer eğitim almayacaksanız eğitim videosu izleyin bol bol, kafaya takın.. Sağlıcakla.