scqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam KVKK'dan yakalanırsanız çok ciddi cezası var. iys.org.tr ye üye olup öyle çağrıya çıkmanızı tavsiye ederim.
bu işin tamamen yasak olması gerekmiyor mu? günde bazen 3-4 kişi arıyor. kendileri de zahmet etmiyor, telesekreter arıyor. numarayı bilmediğimden müsait olmasam da açmak zorunda kalıyorum. Bunun bir kuralı kaidesi olmalı. günde ellil kişi arasa bu şekilde kimse işini yapamaz.