Öncelikle hayırlı olsun hocam.
Emin evim, sinpaş, fuzul evim gibi sistemlere güvenim tam ve desteklerim de fakat merak ettiğim konu siz neden tercih ettiniz böyle bir sistemi? Size avantajı neydi?
Her yaşadığını detaylı anlatmışsın bu şeffaflık için ayrıca teşekkürler. Fakat bir kaç şey dikkatimi çekti.
10 Ocak'ta siz sisteme girerken sürecin bu şekilde işleyeceği detaylıca söylenmiş miydi?
Temmuz ayına kadar ikametgah, kimlik, fotoğraf gibi bilgileri almayıp yumurta kapıya dayanınca talep etmeleri çok manidar geldi.
Hepsini geçtim adamlar senden kefil istiyor, kefil bulamazsan ne olacak? Ya da buldun diyelim onay vermezlerse ne olacak?
Sen ödemeli geciktirirsen araca ne olacak?
Hepsinden ötesi tüm bu süreçler sonunda karda mısın değil misin?