ErdewBey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adına hesap açarsanız yapabilirsiniz
Hesap açma konusunda biz veya forum içerisinden yardım alabilirsiniz

Ne adına hocam? hesabım var ama çekim yapamadım usd olarak nasıl ilerlemem gerek?