cese adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
wise ile türkiye'de çekim yapılmıyor hocam
Adına hesap açarsanız yapabilirsiniz
Hesap açma konusunda biz veya forum içerisinden yardım alabilirsiniz