Almanya'da yaşıyorum. Almanya'ya gelmek için önlisans veya lisans diploması yetiyor.Arkadaşımın şirketi var Almanya'ya nitelikli insan getiriyor. Almanya'dan gelmek isteyenlerden incelemek için diploma istiyor. 10 diplomadan 3-4 bu şekilde sahte diploma durum çok vahim