Yeni başıma gelmiş bir olay. İnternet platformundan tanıştık şansa aynı şehirde çıktık yüz yüze görüşelim dendi mesafeler gidildi saatlerce işle alakalı toplantı yapıldı işi sizin yapmanızı istiyoruz dendi fakat kendimizi güvence altına almak isteyip ücretin yarısını önden isteyince önce fatura kesmeniz lazım dendi daha sonra çeşitli bahanelerle biz başkasına bakalım dendi. İşin enteresan kısmı ben işi yapmaya başladıktan sonra gerçekleşti bunlar. Toplantı esnasında da telefonuma bakamadığım için işin yarı fiyatı kadarlıkta bir iş kaçırdım. Eve bir geldim barut gibiyim kendimi güvence altına almak istemem mi suç? Yerin yurdun belli olabilir fakat babamın oğlu değilsin yarın batmayacağının, kaçmayacağının ya da başına bir şey gelmeyeceğinin garantisini kimse vermiyor. Hani benim emeğim? Uzak durun, kurallarınızı en başından koyun arkadaşlar piyasamız çok sorunlu.